Jumaat, 14 Januari 2011

TAHUN 2011

tahun 2011 sudah menampakkan wajah. kenangan bersama insan yang terseyang masih berlegar-legar di benakku. rakan-rakan terbaikku telah pun pergi. sunyinya. aku dapat merasakn bahawa tahun 2011 ini akan memberikan banyak dugaan kepadaku. lebih-lebih lagi aku akan menduduki PMR pada bulan 10 nanti. aku perlukan sokongan daripada orang-orang yang aku sayangi. 
2010-banyak memberikan kenangan manis dalam diri ku. gelak-tawa sering menghiasi setiap genap ruang hidupku.  tahun 2010, memberikan aku pengetahuan mengenai apa itu cinta dan perasaan suka terhadap seseorang. 
namun semua itu hanya sketika.
apabila muncul tahun 2011 ini semuanya bertukar.
si dia sudah tiada, aku sendirian di sini
 aku berharap wajahnya dapat muncul kembali. namun segalanya hanya impian dan mimpi yang pasti tidak akan menjadi kenyataan.
aku akan nyatakan perasaan ini kepada dia jika aku bertemu dengan dia. tapi, adakah dia turut mempunyai perasaan yang sama seperti aku. 
hanya itu yang sering bermain di fikiran ku. 
tahun 2011 turut memberikn aku seorang insan yan amat baik.
namun aku tetap tidak dapat melupakan si dia. bagiku dialah yang terbaik,namun .....
ahhh... itu semuanya hanya mainan perasaan aku sahaja. 
bagi pembaca catatn ini,ku harap jangan lah kamu bosan membacanya. sesungguhnya penulis di sini sedang di lamun cinta pandang pertama. 
ramai orang kata yang aku tiada perasaan, hati aku keras.. tapi sebenanya hatiku juga sedang di ketuk oleh seseorang yang amat aku nanti. 
namun kenangan silam yang amat pahit dan memedihkan membuatkan aku lebih memilih untuk menjauhkan diri daripada perasaan sayang dan suka.
aku tak mahu kesalahn yang sama berulang dua kali. cukuplah aku mendengar kegembiraan rakan-rakanku yang sedang dilamun cinta..
bagi aku kegembiraan rakanku adalah kegembiraan diriku juga.
aku harap aku dapat meluahkan perasaan aku ini,agar aku tidak ibebani perasaan yang semakin tidak tertahan. 
cinta amat membutakan aku.  



Tiada ulasan:

Catat Ulasan